Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Jan 1, 2011

Tahun Baru :(

Orang sambut tahun dengan perasaan gembira.
tapi aku tak????
sebab apa yang aku lihat pada malam ni yang buat aku tak gembira.
2 kemalangan yang mengerikan!

1.seorang penunggang motosikal yang meninggal sebelum sempat tahun baru datang dengan gembira.Itu aku tidak lihat dengan mata kepala aku sendiri.
Jadi perasaan takut tidak lagi datang.Apa yang aku dapat lihat hanya polis2 sibuk mengawal lalulintas.Apa yang aku dengar dari kawan2 ade kemalangan.Seorang remaja maut.

2.Ini betul2 menakutkan.Depan kepala yang bersaksikan mata aku dua motosikal yang sedang menghayati kelujuan motosikal masing2 bertembung sesama sendiri.huh!
Motosikal tercampak jauh hancurnya jangan dikata tidak lagi seperti motosikal.
Aku terus berlari pergi kepada mangsa yang aku pon tidak kenali.
Aduh ngeri.Sangat dan amat menakutkan.
dua penunggang motosikal yang nyawanya untuk hidup hanya 50-50.
huh! kepala yang penuh darah.kaki dan tangan tidak bergerak.
Hanya mata sekali-sekala berkedip.Aku mula takut.kaki bergetar-getar.
Tidak sanggup lagi aku duduk lama disitu lalu aku pergi jauh sikit dari tempat kejadian.


p/s:ajal maut ditangan tahun tapi jangan la kita sendiri mencari maut.Ingat la orang yang tersayang :(

2 comments:

peanut said...

wanoii!
sumpahh seram gilaa laa weyhh . kalo aku da ngess daaaaaa .

ceritaAku. said...

hahaha.aku yg tgok lg seram. ;(