Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Jan 3, 2011

First day!

Hari pertama sek.memang best bangun pagi2 dengan semangat.
Siap2 pastu sarapan terus bergegas ke sekolah.
Sampai2 je sek terus kena pergi perhimpunan. ;(
dah la lame macam ape jew.tkpew aku bukan dengar pon sembang je ;)
dah selesai perhimpunan aku dengan semangat terus pergi kelas aku.
aku nak duduk depan sekali.kawan2 aku semua gelak.apa aku peduli.
azam baru. ;)
aku ingat best duduk depan.tapi sebaliknya.
cikgu masuk jew terus letak buku2 kat meja aku.ape guna meja guru.
pastu nak padam papan putih terus cari orang depan taktahan aku yang kena.
pastu bawah meja ada sampah aku kena marah.padahal sampah kat meja belakang lagi banyak.
Taksampai 30min aku duduk depan aku blah duduk barisan ketiga.
hahaha.selamat.tak jadi mangsa buli cikgu. ;)


No comments: