Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Jan 1, 2011

Hostel.

Tengok status diorang kat FB student hostel semua tulis pasal nak balik hostel.
Ade yang taknak balik ada yang nak balik. ;)
Aku pon teringat first time aku masuk hostel dulu.
Tarikh keramat 8 Januari 2007. ;)
perrh.aku memang teringin gila nak duduk hostel.
katenya nak belajar berdikari.hahaha
ape2 la.tapi tu bukan cerita dia.
Ni aku nak bagi tahu hari first aku masuk hostel malam tu bapak ar.
rindu gila2 la kat family.padahal pagi tadi baru jumpa.
Hampir jatuh jugak air mata lelaki sejati aku ni.
Tapi hanya setitik dua jew la.
HUH!dekat seminggu jugak la aku homesick.
Tiap2 malam atas katil termenung.haha
Pastu mula la mood sedih datang.air mata pon mula nk jatuh.
yang penting bukan aku sorang ramai lagi.
hahaha.tapi lepas tu.jgn ditanya la.hostel la tempat paling best gila.

No comments: