Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Oct 19, 2010

Menarik untuk hari ini.

Semasa exam bi sedang dijalankan.

"aku tak brapa nk boleh wat la.n ape lagi terus tgok kanan tgok kiri.wey cpt la jawapan mana??"

Sambil aku tggu jawapan dari seseorang.Aku terdengar satu suara sumbang dari balakang.

"wey paez aku rase baek takyah wat la kalu kite taktahu.Buat ape meniru??nk dapat result bgus??.Nk tunjuk kt makbapak kau.??haha.Kalu kau tiru tk bukan result kau pown.Baek kita jadi orang yg jujur ape nk malu result rendah.fail.!!dh kita yg malas usaha ni la hasilnya.Kalau nk result bagus sndiri mau usaha la."

Babi!!!shit.kate2 dier buat aku rase bersalah.N aku berfikir seketika btl jgk dier kate kalu result aku bgus pown tu bkn result aku pon.! baek tk bgus sekurang-kurangnya aku wat sendiri.Biar orang yang result bagus dgn meniru tu bangga dgn result dier.Biar aku disini dgn maruah aku.

n korang nk tahu lps tu aku wat ape????tido la dh tkthu nk wat mcm mane.??haha.


No comments: