Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Oct 13, 2010

Kenapa Aku Masih Teringat?

erm.
setiap malam.aku menepuk bantal sebelum tido.
ya!!
aku pasti aku rasa seperti masih lagi disitu.
aku masih lagi sering teringat waktu itu.
KENAPA?MENGAPA?
waktu aku dan kawan-kawan duduk tinggal didalam satu bilik.
tidak fikirkan ape cuma jage persahabatan yang terjalin.
TAPI!!!
sekarang.mane korang??ade cume jarang bertemu.
Huh!! aku rindu saat itu.
Kalau dunia boleh berputar kembali.
aku ingin kembali ke saat aku dan korang.
aku percaya korang pown mesti ingat saat kita bersama.
tapi ape yg boleh kita lakukan.
setiap pertemuan ade perpisahan.
setiap manusia harus teruskan pengembaraan untuk mencari ilmu.
setiap kawan harus mencari sahabat baru agar tidak ddk dalam satu kelompok.
setiap kali itu berlaku.aku teringat.sedih.sebak.HUH!










p/s:seronakkan kalau kita dapat bersama macam dulu??? :(

No comments: