Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Mar 5, 2011

Racun sahabat.

aku takut pekara ini terjadi akhirnya terjadi
racun kepada persahatan aku sudah muncul dengan lagaknya
dialah sehabat semati yang kau temui
dengan sombong dan riak kau pergi tinggalkan aku
laju pergi mengikut racun yang tidak tahu kesannya nanti
dalam hati kecik ini ada niat ingin menasihat
tetapi risau dan tak tergamak kerana fikirkan kau
aku hanya mampu membisu dan melihat
gelagat kau tidak ubah seperti boneka kepada racun itu
hanya mampu bercakap apabila disuruh lalu diam membisu
aku rela kau hilang pergi tinggalkan aku
kerana benci ini tidak dapat dipendam lagi
tetapi aku resah terus takut
akan kembalinya racun itu meracuni sahabat2 aku ini.

p/s: hey racun sahabat aku berdoa kau akan jadi penawar kepada persahabatan kami.



1 comment:

anem samiri said...
This comment has been removed by a blog administrator.