Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Feb 8, 2011

hari jadi 17.

hari ini aku bersyukur padanya
dengan izinnya umurku dipanjangkan lagi
setahun demi setahun umurku meningkat
sekarang menjadi angka 17.

aku bersyukur masih lagi dapat merasa bahang matahari
masih lagi boleh merasa kesejukan malam
masih lagi boleh menghidu udara segar
dan aku terus bersyukur.

ini semua dengan izinya.
aku berdoa agar aku tidak lagi alpa.
dengan kedewasaan ini aku harus berfikir.
tentang masa depan.
dunia akhirat.
tidak lagi seperti dulu yang hanya tahu akan keseronokkan.

hari jadi ini berterima kasih kepada ibubapa.
kawan-kawan yang mengucapkan
'SELAMAT HARI LAHIR'
aku merasa diri ini lebih dihargai dan disayangi.
Terima Kasih semua.







3 comments:

Zariq Zakaria said...

selamat hari jadi again paez :) haha

ceritaAku. said...

terima kasih daun keladi. :)

Zariq Zakaria said...

sama sama ayam serama :)