Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Dec 27, 2010

Lelaki Timur.

Aku lelaki timur.
Aku bangga menjadi lelaki timur.
Aku selesa tidak mingikut jejak barat durjana.
Walau satu dua terlepas pandang.
Aku kacak tidak bertindik.
Aku selesa tidak melakukan sexs bebas.
Aku tenang tidak minum air kencing setan.
Aku pelik.hairan.atau aku rase tercabar mendengar kate2 ini?
Aku dah tindik kau bila lagi??
Aku dah pernah makan dia kau bila lagi??
Haritu aku mabuk best gila.kau bila lagi??
HAHAHA Aku gelak dan dalam hati aku berkate kalau aku wat ape aku dapat!
Kemusnahan hidup!
Ape perasaan Family aku!
Ape semua benda ni best!
Berape besar dosaku!
Budaya barat mmg seronok pada zaman sekarang.
tapi ingat agama kita.asal-usul kita!
Aku bangga jadi lelaki timur yang berpengang pada AGAMA ISLAM!

No comments: